MONA

Wie zijn we ? - Wat doen we ?

mona3Wij , d’Harmonie Sint- Amands , concerteren en werken  niet alleen met onze voltallige muzikanten bezetting.

Met “MONA”  brengen wij ook “amusement en band” muziek van het populaire genre .

Even een inkijk in onze “MONA” :

Bij “MONA” verwelkomen wij elke  muzikant , zowel jong als oud. Het is een perfecte instap voor zowel  de beginnende, als  de iets meer gevorderde muzikant die dan samen met een groep van reeds geoefende muzikanten  kunnen optreden.

De nodige muzikale steun en opleiding voor nieuwe instappers kan steeds voorzien worden.

Wij brengen , zoals reeds vermeld , muziek van het populaire genre met “klassiekers en evergreens”, alsook enkele “marsen”. Op het programma onder andere werken van ABBA – Louis Neefs – Boney M – Wil Tura – Neil Diamond – Willy Somers …..

Onze optredens bestaan zowel uit “statische” ( zittende) concerten alsook uit enkele wandelconcerten die we soms ook verzorgen ter begeleiding van reus “REMI”.

Ter voorbereiding aan deze optredens worden  er maandelijks een tweetal repetities voorzien onder leiding van de ervaren dirigent ,Frank JANSSENS.

Je kan  zeker even komen luisteren en kijken, alsook kan je daar de nodige info verkrijgen betreffende onze verdere werking.

Alvast : Iedereen , jong of minder jong , die zin heeft om een muzikale roeping te beginnen of verder uit te breiden :  VAN HARTE WELKOM  in onze groep .

Namens MONA

d’Harmonie SINT- AMANDS VZW

Bewaar
Alles accepteren
Alles weigeren
Analyses
Tools die worden gebruikt om de gegevens te analyseren om de effectiviteit van een website te meten en om te begrijpen hoe deze werkt.
Functioneel
Tools die worden gebruikt om u meer functies te bieden bij het navigeren op de website, waaronder sociaal delen.
Joomla! Engagebox
Marketing
Reeks technieken die de commerciële strategie en in het bijzonder de marktstudie als doel hebben.
Quantcast